יום שבת, 29 בדצמבר 2012

רפלקציה על כתיבת מחוון

הערכת האתר:
כתיבת מחוון עבור אתר של סטודנט עמית היא מאתגרת. ראשית, הזמן המוקצב הוא כמובן קצר יחסית על מנת להתייחס לעומקו של כל פריט במחוון. המבט בהחלט היה במעוף הציפור (גם בגלל קוצר הזמן וגם לגופו של עניין), פחות התבצעה התמקדות בתכנים ברמת המשתמש בלבד, אלא גם ברמת בונה האתר, נושא שבדרך כלל איננו נמצא כלל במודעות שלי.

כתיבת המחוון בהחלט תעזור לי למקד את הליך בניית האתר שאני אבצע בקרוב.


האתר שלי:
אני נמצאת בתהליך הסבה מקצועית לאזרחות. במקביל קבוצה של שש אמהות (ואנוכי) יזמנו בישוב שלנו (נופית) תהליך של שנת מצווה, אליו הצטרפו תלמידים רבים משכבה ו' בבית הספר.
אשנח מאוד לבנות אתר אנטרנט שמטרתו תהיה ליווי שוטף של שנת המצווה הן הפאן התיאורטי והן בפאן המעשי, שתתן רקע כללי באספקטים השונים של הליך ההתבגרות, תלווה את כלל הפעילויות, תאפשר תיעוד ושיתוף של התכנים והפעילויות, תאפשר מקום להתבטאות של המתבגרים והמשפחות לגבי התהליך, וישמש ככלי תקשורת דינמי בין חברי הקבוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה